Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Wie tijdens kantooruren naar Nieuw Elan belt, krijgt in de meeste gevallen Dieuwke Prins aan de lijn. Zij is namelijk het eerste aanspreekpunt en helpt je verder of verwijst door naar de juiste persoon of instantie. Bij een klacht legt ze uit wat de te volgen procedure is.
We stellen deze duizendpoot graag aan je voor:
Dieuwke kwam twee jaar geleden het team van Nieuw Elan versterken. Daarvoor werkte ze onder andere voor het CJIB en de belastingdienst. Dat alles op kantoor soepel verloopt, komt vooral door Dieuwke. Ze verzorgt de financiële administratie, organiseert vergaderingen en bijeenkomsten en ondersteunt haar collega’s. Ook particuliere huurders zullen Dieuwke tegenkomen, bijvoorbeeld tijdens een intakegesprek. Verder regelt ze wat nodig is en dat doet ze graag.
“Het leuke aan mijn baan is dat ik veel gesprekken heb met huurders en hen op weg kan helpen. Met mijn collega’s werk ik veel en prettig samen, de lijnen zijn kort. Als team doen we het echt met elkaar en het is gaaf om te zien welke resultaten we boeken. Als ik nu terugkijk op wat we de afgelopen periode hebben neergezet, dan ben ik echt trots. We maken als organisatie grote stappen. Daar haal ik veel voldoening uit.”